Frittata cu Sunca si Bacon


Daca iti plac ouale la fel de mult cum imi plac mie, atunci am reteta potrivita pentru un mic dejun simplu dar de neuitat. Frittata este practic o omleta, diferenta consta in faptul ca ingredientele se amesteca cu ouale pe cand la omleta se pun pe deasupra dupa care se impatureste.

Ingredientele pot fi modificate dupa gustul fiecaruia, cantitatile de asemenea. Foloseste-ti imaginatia!


4 out of 5 based on 1120 reviews

Recipe: Bacon and Ham Frittata

 |   | 

Ingredients

  • 8  Oua
  • 1oz (30g)  Parmezan
  • 1.2oz (35g)  Ciuperci
  • 2oz (65g)  Bacon
  • 2oz (65g)  Sunca

Preparation Instructions

Baconul, ciupercile si sunca trebuie prajite un pic inainte de a se incorpora in oua. Baconul l-am prajit un pic mai mult ca imi place crocant si cu mai putina grasime, dar sunca si ciupercile dureaza mai putin.

Intr-un castron se bat ouale pana cer indurare dupa care se amesteca cu ciupercile, bacon si sunca. Am preferat sa le tai pe toate bucatele mici pentru ca imi place compositia sa fie uniforma dar pot fi taiate oricum pana la urma.

Se adauga sare si piper dupa gust dupa care se pun in tigaie la foc mic pentru 10-15 minute. De regula frittata se intoarce la un momemt dat dar mie imi place un pic mai moale la suprafata. Oricum pentru a o rumeni cat mai bine, trebuie pus un capac deasupra si... rabdare.

Cand a fost gata am ras putin parmezan pe deasupra dar in mod sigur merge si cascaval. Oh si verdeata sunt de fapt frunze de arpagic, mai mult pentru decor, in esenta optional.

0 comments:

Post a Comment