Pizza cu Mere si Rucola


Sunt mare amator de pizza, dar cine nu e de fapt, motiv pentru care uneori incerc tot felul de retete dubioase pe care le descopar pe net. Ultima descoperire este o pizza care suna mai mult a salata, dar nu lasa numele ei sa te induca in eroare... are bacon. Initial am vrut sa arunc si niste feliute de carnati afumati dar m-am limitat la ciuperci si bacon. Pe scurt, daca esti satul de pizza pe care o gasesti prin comert, cu tone de ulei si cu ingrediente de calitate indoielnica, atunci asta este pentru tine. Usoara, proaspata, verde si invioratoare... am inceput sa sun ca o reclama dar este excelenta. Pofta buna!

Oh si care nu gasesti Pesto, e simplu de facut, usturoi pisat, busuioc, oarece parmezan, ulei de masline si seminte de pin dupa care o dai prin robot. Poate o sa pun o reteta la un moment dat daca e cerere.


4 out of 5 based on 320 reviews

Recipe: Pizza cu Rucola si Mere

 |   | 

Ingredients

  •  Aluat Pizza (vezi reteta)
  • ½ cup  Pesto
  • 1.5oz (40g)  Bacon
  • ½ cup  Mozzarella
  • ½ cup  Ciuperci (optional)
  • 1oz (30g)  Nuci, Pecans sau Fistic
  • ½ cup  Rucola
  • 1 tsp  Otet Balsamic
  • ½ cup  Mere

Preparation Instructions

Ca de obicei incepem cu blatul de pizza, peste care punem un strat subtire de Pesto.

Urmeaza un strat generos de mozzarella presarat cu ciuperci dupa care o punem la cuptor la o temperatura de 500° F / 260° C, pentru 10-15 minute sau pana se rumeneste usor. Eu am prajit in prealabil bacon-ul si nu l-am pus la cuptor de teama sa nu devina toata chestia prea uleioasa.

In timpul asta se amesteca rucola cu o lingurita sau doua de otet balsamic si un pic de piper.

Dupa ce s-a scos din cuptor se adauga rucola, merele taiate subtiri in orice forma vrei, nucile (eu am folosit fistic) si piper dupa gust. Nu sunt fan sare dar se poate pune si asta dupa gustul fiecaruia.

Asta e tot, pofta buna! Nu cred ca exista vreo varianta de pizza mai usuara. Oh si aia nu sunt cartofi ci mere taiate "julienne". :P

0 comments:

Post a Comment